AKUPUNKTURA

AKUPUNKTURA 2018-06-19T20:28:21+00:00

OPIS

Akupunktura je još krajem prošlog veka postala široko prihvaćena i na Zapadu kao prirodan način lečenja bez bola i bez ikakvih štetnih posledica po organizam.

VRAĆA ORGANIZAM U RAVNOTEŽU!

Akupunktura je prirodan način lečenja, kojim se organizam dovodi u ravnotežu prirodnim putem, sopstvenim snagama, samoizlečenjem. Pokazala je dobre rezultate i u prevenciji bolesti. Prednost akupunkture nad drugim medicinskim disciplinama jeste u tome što se u telo ne unose nikakvi medikamenti, koji najčešće imaju i štetna dejstva, kao i to što ona posmatra čoveka u celini. Ona leči njegov najveći problem, recimo glavobolju, išijas ili neuralgiju, a istovremeno pozitivno deluje na ceo organizam dovodeći ga u ravnotežu. Nijedna bolest nije izolovana i uvek je povezana s pratećim simptomima, koji su često glavni uzrok bolesti. Akupunkturom se uspostavlja ravnoteža energije u svim delovima organizma.

Pacijenti su nekada uplašeni kad dolaze na akupunkturu, uz komentar da su sve probali i da im ništa nije pomoglo.

Igle za akupunkturnu stimulaciju ostaju zabodene u tačno određenim tačkama, koje su različite za svaku vrstu bolesti i vade se nakon 20–30 minuta. Na mestu uboda ne ostaju nikakve trajne promene. Tretman se ponavlja od osam do deset puta, zavisno od vrste bolesti i njenog trajanja. Ceo postupak se sprovodi nakon mesec dana na isti način. Kod hroničnih i jako zapuštenih slučajeva serija se ponekad mora ponoviti više puta dok se ne postigne željeni efekat.